O Τουρισμός αποτελεί τον ισχυρότερο και πιο ανταγωνιστικό κλάδο της ελληνικής οικονομίας, ο οποίος σε καιρούς κρίσης παρουσιάζει έντονα σημάδια ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο ενός βραχυπρόσθεσμου αλλά και μεσομακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού, η Δημοτική Αρχή απευθύνθηκε σε ειδικούς, προκειμένου να σχεδιάσουν την προβολή της Σύρου, με βάση τις αρχές του marketing και branding του τόπου.
Στόχο αποτέλεσε η διαμόρφωση μιας μοναδικής ταυτότητάς της Σύρου και η βελτίωση της εικόνας και της φήμη της, προκειμένου να προσελκύσει επισκέπτες και επενδύσεις, αλλά και να δημιουργήσει συναισθήματα ταύτισης και υπερηφάνειας στους κατοίκους και επιχειρηματίες της, οι οποίοι αποτελούν και την αφετηρία οποιασδήποτε προσπάθειας.
Προκειμένου όμως ο Τουρισμός να καταφέρει να αποτελέσει κινητήριο μοχλό στην οικονομική ανάπτυξη της Σύρου και να συνεισφέρει στο εισόδημα και την απασχόληση, ενισχύοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητα και τη φήμη της, η Δημοτική Αρχή έχει θέσει συγκεκριμένους στόχούς, οι οποίοι είναι:
Το περιεχόμενο δύναται να επικαιροποιείται, εμπλουτίζεται ή εξειδικεύεται με βάση στοιχεία και δεδομένα που βρίσκονται υπό διαρκή αξιολόγηση, διαβουλεύσεις οι οποίες θα πραγματοποιηθούν για σειρά σημαντικών ζητημάτων ή / και προτάσεις που θα τίθενται υπόψη της παράταξης από συλλογικούς φορείς, επιχειρηματίες και δημότες.