Α. Υλοποίηση δράσεων στο ψηφιακό περιβάλλον με στόχο την προώθηση της Σύρου ως τουριστικού προορισμού σε αγορές στόχους του εξωτερικού και το ελληνικό κοινό (WEB MARKETING).

Από τον Μάιο του 2017 ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης ανέθεσε σε εξειδικευμένη εταιρεία την ψηφιακή προβολή και προώθηση του προορισμού της Σύρου, μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης ολοκληρωμένου πλάνου προβολής, το οποίο περιλαμβάνει την ανάπτυξη του περιεχομένου και των εργαλείων επικοινωνίας, καθώς και στοχευμένες ενέργειες ψηφιακής προώθησης του τουριστικού προορισμού.

Τα βασικά συστατικά του εν λόγω έργου είναι τα ακόλουθα:

 

Concept και Ανάπτυξη Περιεχομένου Καμπάνιας:

  • Ανάπτυξη concept καμπάνιας, δημιουργία μοναδικού hashtag
  • Ανάπτυξη μηνυμάτων
  • Σχεδιασμός μηχανισμού
  • Δημιουργική απεικόνιση του concept με σχεδιασμό εικαστικών που υπηρετούν τις ανάγκες της στρατηγικής και τους στόχους που έχουν οριστεί
  • Ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό
  • Μικρά stories (τίτλος και story εμπειρίας) για χρήση στη social media καμπάνια

 

Εργαλεία Επικοινωνίας:

  • Ανάπτυξη εργαλείων για την αποτελεσματική προβολή και προώθηση του προορισμού και της καμπάνιας και συγκεκριμένα εμπλουτισμός υπάρχουσας ιστοσελίδας με το επικαιροποιημένο περιεχόμενο
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη λογαριασμών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  • Διαχείριση social media communities

 

Ψηφιακό Πλάνο Προώθησης και Διαφήμισης

  • Yλοποίηση της προωθητικής καμπάνιας επικοινωνίας με δύο κατηγορίες στόχευσης: την Οργανική Ανάπτυξη και τη στοχευμένη Ψηφιακή Προώθηση και Διαφήμιση
  • Αποτελεσματική διαχείριση της ιστοσελίδας και των social media
  • Υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

 

Β. DISCOVER SYROS PROJECT

Στο πλαίσιο των ενεργειών του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για την δυναμική προβολή και προώθηση της Σύρου ως τουριστικού προορισμού, με έμφαση σε τεχνολογίες internet και ψηφιακού μάρκετινγκ, πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο 2017 μια φιλόδοξη και καινοτόμος ψηφιακή καμπάνια με τίτλο #DiscoverSyros, αποτελούμενη από μια ομάδα παγκοσμίως καταξιωμένων travel bloggers/writers και food bloggers.

Στόχος της εξαιρετικά επιτυχημένης καμπάνιας ήταν η ανακάλυψη της μοναδικότητας της Σύρου και η ανάδειξη της ως ενός εκ των κορυφαίων Social Travel Destinations, ξεπερνώντας τα 70 εκατομμύρια impressions, επίδοση εντυπωσιακή για καμπάνιες αντίστοιχου μεγέθους.

Οι δεκαπέντε (15) travel και food bloggers, διαθέτοντας ένα μεγάλο κοινό ακολούθων στα social media, προέρχονταν από πολλές χώρες του κόσμου όπως Αμερική, Αυστραλία, Ν. Αφρική, Κύπρο, Ισραήλ, Ρουμανία και Ελλάδα, αποτύπωσαν με μοναδικό τρόπο και μέσα από ειδικό εξοπλισμό που χρησιμοποίησαν, τις βιωματικές τους εμπειρίες κατά την εξερεύνηση τους στην Σύρο.

Μάλιστα το project του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης #DiscoverSyros κατέκτησε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία  #Destination_Development / #Destination_Branding, στα Tourism Awards 2018.

Στην τελετή απονομής των βραβείων  Tourism Awards 2018, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου 2018, υπό την  αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, στην Αθήνα, παρίστατο ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου μας κ. Δομένικος Σαγκινέτος, ο οποίος και παρέλαβε το βραβείο.

Η συγκεκριμένη εξαιρετική διάκριση για το νησί μας αποδεικνύει ότι η στρατηγική της Δημοτικής Αρχής για την προώθηση και προβολή της Σύρου, μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες και χρήση σύγχρονων τεχνολογιών ψηφιακού και Internet Marketing, με τη συνδρομή και συνεργασία επαγγελματιών του τουρισμού, εταιρειών, επιχειρηματιών, αλλά και τοπικών φορέων, αποδίδει καρπούς και ενισχύει το αποτύπωμα του νησιού μας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

 

Γ. Υλοποίηση έργου “Development of Partnerships through Intermediary Platforms for the support of WBL/ Apprenticeship Schemes in Tourism- WBLTour” στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+, ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης συμμετέχει ως εταίρος στο έργο “Development of Partnerships through Intermediary Platforms for the support of WBL/ Apprenticeship Schemes in Tourism” με ακρωνύμιο “WBLTour”, το οποίο συγχρηματοδοτείται κατά 80% από  την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σκοπός του προτεινόμενου έργου είναι η προώθηση της συνεργασίας μεταξύ φορέων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, τοπικών φορέων, επαγγελματικών ενώσεων και κοινωνικών εταίρων με στόχο την υλοποίηση προγραμμάτων μαθητείας, μέσω στοχευμένων και υψηλού επιπέδου δράσεων από φορείς ΕΕΚ και πρακτικών βασισμένων στην εργασία στον κλάδο του Τουρισμού.

Το εταιρικό σχήμα του έργου περιλαμβάνει φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης, οργανισμούς επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και Κοινωνικούς Εταίρους από τρεις χώρες της Νότιας Ευρώπης, την Ισπανία, την Ιταλία και την Ελλάδα.

Το έργο απευθύνεται σε φορείς Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Κοινωνικούς Εταίρους, δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς  με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών για τη μαθητεία στις χώρες της Ε.Ε.

Οι ωφελούμενοι του έργου είναι νέοι εργαζόμενοι στον τομέα του τουρισμού ή άνεργοι που ενδιαφέρονται να απασχοληθούν στον εν λόγω τομέα και δύνανται να προέρχονται από τις παρακάτω κατηγορίες του πληθυσμού: (α) Απόφοιτοι δευτεροβάθμιας ή μετα-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, (β) άεργοι- ΝΕΕΤs, (γ) άτομα που εγκατέλειψαν πρόωρα το σχολείο.