Για τις ανάγκες προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, σχεδιάστηκαν και σχεδιάζονται ενέργειες που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό (B2C).  Μία από αυτές είναι η συμμετοχή της Σύρου στις μεγαλύτερες παγκόσμιες και ελληνικές εκθέσεις.

Στόχο αποτελεί η ανάδειξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος της Σύρου σε στοχευμένες αγορές και τμήματα αγοράς.

Ανεξαρτήτως του τρόπου συμμετοχής του Δήμου (αυτόνομη συμμετοχή ή εντός περιπτέρου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου), για την αποτελεσματική προβολή του στο πλαίσιο των εκθέσεων, κρίνονται ιδιαίτερα σημαντικές και ακολουθούνται οι παρακάτω ενέργειες:

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση ενεργειών που θα οδηγήσουν στη διεξαγωγή συναντήσεων και επαφών
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση ενεργειών προβολής
  • Διάθεση υλικού  παρουσιάσεων  και  προωθητικού  υλικού  με  βάση  την  κεντρική  ιδέα συμμετοχής και το περιεχόμενο της αφήγησης
  • Επιλογή εξειδικευμένου εκπρoσώπου

Οι εκθέσεις, στις οποίες έχει συμμετάσχει ο Δήμος τα τελευταία τρία έτη είναι οι εξής:

  • World Travel Market, Λονδίνο
  • London Triathlon Show, Λονδίνο
  • «Salon Mondial du Tourisme”, Παρίσι
  • ΜΙΤΤ, Μόσχα
  • IFT, Βελιγράδι Σερβίας
  • Philoxeneia, Θεσσαλονίκη
  • Greek Travel Show, Αθήνα
  • Ergo Marathon Expo, Αθήνα
  • Greek Tourism Expo, Αθήνα
  • Bridal Expo, “Γάμος σε νησί & Γαμήλιο ταξίδι”, Αθήνα
  • Boat & Fishing Show, Αθήνα
  • Φεστιβάλ Κυκλαδικής Γαστρονομίας “Νικ. Τσελεμεντές”, Σίφνος