Α. Συνεργασία με το Ελληνοκινεζικό Ινστιτούτο Ανάπτυξης ΑΜΚΕ

Το σύμφωνο συνεργασίας, μεταξύ του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης και της Αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας «Ελληνοκινεζικό Ινστιτούτο Ανάπτυξης (ΕΚΙΝΑ ΑΜΚΕ), υπεγράφη τον Δεκέμβριο του 2015 και αφορά στη συνεργασία και την ανάπτυξη κοινών δράσεων στους τομείς του πολιτισμού, της επιχειρηματικότητας και της επιστήμης.

Η συγκεκριμένη συνεργασία περιλαμβάνει:

  1. Τη διοργάνωση ενημερωτικών ημερίδων, συνεδρίων, πολιτιστικών φεστιβάλ και εκθέσεων κατά τακτά διαστήματα στη Σύρο.
  2. Την ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης στον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης, με την προσέλκυση Κινέζων τουριστών, αλλά και με την προβολή και προώθηση των τουριστικού ενδιαφέροντος αξιοθέατων του Δήμου.
  3. Την πραγματοποίηση επιχειρηματικής αποστολής στην Κίνα.
  4. Τη διευκόλυνση και διαμεσολάβηση στην ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων της Σύρου και κινεζικών επιχειρήσεων.
  5. Τη λειτουργία εργαστηρίων εκμάθησης της κινεζικής γλώσσας για παιδιά και ενήλικες εντός της Σύρου.
  6. Τη δημιουργία ιστοσελίδας στην κινεζική γλώσσα, για την προβολή του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης και του επιχειρηματικού κόσμου.
  7. Τη δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος για την προσέλκυση κινεζικών επενδύσεων στη Σύρο.

 

 

 

Β. Άνοιγμα στην Γερμανική Αγορά

  • Φιλοξενία Γερμανού Ολυμπιονίκη και Παραολυμπιονίκη

 

Ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης, εφαρμόζοντας και προωθώντας νέες, καινοτόμες και πρωτότυπες μεθόδους, επιχειρεί να διεισδύσει δυναμικά στις ξένες τουριστικές αγορές και κυρίως της Γερμανίας, η οποία προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον.

Στο πλαίσιο της προωθητικής καμπάνιας του Δήμου στη γερμανική αγορά, σε συνεργασία με την εταιρεία Schmidt Media, φιλοξενήθηκαν για μια εβδομάδα στη Σύρο ο Χρυσός Ολυμπιονίκης στη σκοποβολή Christian Reitz και ο Χρυσός Παραολυμπιονίκης στη σφαιροβολία Niko Kappel. Γερμανικά τηλεοπτικά δίκτυα και ΜΜΕ κάλυψαν την παραμονή τους και κατέγραψαν τις εντυπώσεις τους από το νησί μας, προβάλλοντας την καμπάνια μέσω της γερμανικής τηλεόρασης, social media και internet και παρουσιάζοντας το νησί μας ως ελκυστικό τουριστικό προορισμό.

Συγκεκριμένα, οι δράσεις δημοσιότητας ήταν οι εξής:

  1. Δημοσιοποίηση της συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης και της Schmidt Media με πλάνα που προέβαλαν τις ομορφιές της Σύρου, εικόνες των Γερμανών Ολυμπιονικών, κείμενο για τη Σύρο και το διαγωνισμό για τον πιο δημοφιλή αθλητή (διάρκειας περίπου 1,5 λεπτών).
  2. Πλάνα των Ολυμπιονικών και των Παραολυμπιονικών της γερμανικής ομάδας, στιγμιότυπα των πανηγυρισμών από τους Ολυμπιακούς του Ρίο, εμπλουτισμένα με πλάνα προβολής και πληροφορίες για τη Σύρο (διάρκειας περίπου 1,5 λεπτών).
  3. Στην τηλεοπτική εκπομπή “Vision Gold” – επεισόδιο στην κατηγορία ειδήσεων με τις εντυπώσεις των Ολυμπιονικών και των Παραολυμπιονικών από τις καλύτερες εντυπώσεις τους στη Σύρο (διάρκειας περίπου 1,5 λεπτών).
  4. Τηλεοπτική κάλυψη με τέσσερις (4) εκπομπές – περισσότεροι από 1,32 εκατομ. Τηλεθεατές και συνδέσεις.
  5. Social Media και Internet (συμπεριλαμβανομένου και του YouTube) – περισσότερα από 1 εκατομ. clicks.
  6. Schmidt Media “101 newcast” – περίπου 500 διαμορφωτές γνώμης από τον κόσμο των επιχειρήσεων, την πολιτική και τον αθλητισμό.
  7. Διεθνής ειδησεογραφική κάλυψη στο πλαίσιο των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων 2016 – περισσότερες από 4 εκατομ. συνδέσεις την ημέρα.
  8. Δελτία Τύπου – 150 επαφές στα ΜΜΕ (έντυπα και online)