Βράβευση Δήμου Σύρου – Ερμούπολης στα Greek Tourism Awards 2018

Βράβευση Δήμου Σύρου – Ερμούπολης στα Greek Tourism Awards 2018

Μια ακόμη σπουδαία διάκριση απέσπασε δικαιωματικά το νησί μας, με το project του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης #DiscoverSyros να κατακτά το χρυσό βραβείο στην κατηγορία  #Destination_Development / #Destination_Branding, στα Tourism Awards 2018.

Στην τελετή απονομής των βραβείων  Tourism Awards 2018, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες,  Τρίτη 20 Μαρτίου 2018, υπό την  αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, στην Αθήνα, παρίστατο ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου μας κ. Δομένικος Σαγκινέτος, ο οποίος και παρέλαβε το βραβείο.

Η φιλόδοξη και καινοτόμος καμπάνια #DiscoverSyros, υπενθυμίζουμε ότι πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 στο πλαίσιο των ενεργειών του Δήμου  Σύρου – Ερμούπολης για την δυναμική προβολή και προώθηση της Σύρου ως τουριστικού προορισμού, με έμφαση σε τεχνολογίες internet και ψηφιακού μάρκετινγκ. Ειδικότερα, περιελάμβανε τη φιλοξενία μιας ομάδας 15 παγκοσμίως καταξιωμένων travel bloggers/writers και food bloggers, οι οποίοι επικεντρώθηκαν στην ανακάλυψη της μοναδικότητας της Σύρου και στην ανάδειξή της  ως ενός εκ των κορυφαίων Social Travel Destinations.

Θερμές ευχαριστίες οφείλουμε σε όλη την ομάδα που συμμετείχε σε αυτό το project και πρόβαλε παγκοσμίως τις ομορφιές του νησιού μας. Πιο συγκεκριμένα, ευχαριστούμε την Katherine Banks (travel writer/social media manager), η οποία ήταν ο εμπνευστής και η συντονίστρια του project, τον Radu Risnoveanu (partner of Katherine Banks), τους Mark και Elizabeth Rudd (food bloggers), τον Jordan Simons (Vlogger), την Olivia Dejeu (Fashion/Travel/Lifestyle blogger), τον Simon Lewis (owner of TCS Digital Media), την Monica Suma (author/travel blogger), την Mihaela Popa (travel writer/blogger), τον Nathan Aguilera (food blogger), την Diana Miaus (travel writer/blogger), τον Chrisostomos Kamberis (travel photographer/writer), την Moran Regev (travel writer for Israel’s most popular website), τον Ioannis Bras (destination marketer) και την Τeresa Gomez (travel blogger/photographer).

Επίσης, ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για την πολύτιμη αρωγή στην υλοποίηση και στήριξη αυτής της καμπάνιας τους φορείς, τους συλλόγους, τις επιχειρήσεις καθώς και τα μεμονωμένα άτομα ή τις ομάδες ατόμων, που συνέβαλαν σε αυτό και συγκεκριμένα:

  • Tην ακτοπλοϊκή εταιρία Blue Star Ferries.
  • Τα τουριστικά πρακτορεία Gaviotis Travel, Βασιλικός και Galera Travel.
  • Τους Προσκόπους Σύρου – Περιφερειακή Εφορεία Κυκλάδων για την οργάνωση και πραγματοποίηση ενός παιχνιδιού πόλεως (City Game).
  • Το Παραδοσιακό Εργαστήρι Σύρου Άρωμα Παράδοσης.
  • Το Αρχονταρίκι της Μαρίτσας.
  • Το Εργαστήριο Λουκουμιού Συκουτρής.
  • Το Αποσταγματοποιείο του κ. Νίκου Μακρυωνίτη
  • Τα ξενοδοχεία Blue Harmony Hotel, Hermes Hotel, Diogenis Hotel, Ventoura Studios & Apartments, Boutique Hotel Ploes, Boutique «Di mare» Hotel & Suites.
  • Το νεανικό συγκρότημα λαϊκής μουσικής «Το μυστικό μπουζούκι» από το «Eν χορδαίς και οργάνοις».
  • Τους διοργανωτές του ΑnimaSyros Festival.
  • Tα εστιατόρια Αλλού Γυαλού, aVentoura, Στην Ιθάκη του Αή.
  • Τα café-bars Megaron, Suerte Syros.

 

Η συγκεκριμένη εξαιρετική διάκριση για το νησί μας αποδεικνύει ότι η στρατηγική της Δημοτικής Αρχής για την προώθηση και προβολή της Σύρου, μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες και χρήση σύγχρονων τεχνολογιών ψηφιακού και Internet Marketing, με τη συνδρομή και συνεργασία επαγγελματιών του τουρισμού, εταιρειών, επιχειρηματιών, αλλά και τοπικών φορέων, αποδίδει καρπούς και ενισχύει το αποτύπωμα του νησιού μας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.